VI VILL ATT FLER SKA HITTA TILL ER! ANMÄL DIN UNIKA BUTIK OCH VISA UPP DEN I UNIKA BUTIKERS APP I SOMMAR.

Våra appanvändare planerar för sommarens roadtrips, och vill se mer bilder i appen. Var med i vår sommarkampanj för 885 kronor så kan ni lägga in bilder på hur det ser ut hos er och vad ni har i ert sortiment, och lotsa dem vidare till era egna digitala kanaler eller sociala medier. Anmäl er nu så får ni juni månad på köpet! Som bonus tipsar vi också om alla butiker som är med i sommarkampanjen i Unika Butikers sociala medier.

Vår sommarkampanj pågår till 30 september 2021 och avslutas därefter automatiskt om du inte själv förlänger ditt medlemsskap. I kampanjen får du tillgång till våra premiumfunktioner som ingår i Unika Butiker Guld:

  • Unika Butiker gör att fler upptäcker din butik, gårdsbutik eller ditt lokala café
  • Möjlighet att vara med som tips i ett blogginlägg på unikabutiker.com
  • Möjlighet att synliggöras i lobbyverksamhet och övrig marknadsföring som drivs av Unika Butiker
  • Du kan skapa en inspirerande presentation i appen för din butik, med bilder och logotyp
  • Du kan länka vidare från appen till din hemsida, facebook, instagram eller liknande
  • Användarna kan ringa dig direkt via appen

Fyll i uppgifterna här nedan. Så fort vi stämt av att ni uppfyller kriterierna för Unika Butiker så tänds din butik/ditt café upp så att fler kan hitta till er. Inloggningsuppgifter till ert konto skickas via mail så att ni kan redigera er presentation.

Har du frågor eller vill du tipsa om en butik eller ett café som du tycker ska vara med?
Maila gärna till info@unikabutiker.nu

Butiksinfo

Kryssa i hur du jobbar hållbart

Eko & Reko produkter
Social hållbarhet
Energispartänk

Medlemskapsnivå

Kontrollfråga - endast för att undvika spam

Kriterierna för att vara en Unik Butik är:

Din butik ska vara fristående och privatägd, det vill säga den får inte vara, eller tillhöra, en kedja eller franchiseföretag. Ditt sortiment ska vara utvalt av dig som butiksägare. (För att räknas som en Unik Butik ska ditt sortiment inte vara centralt styrt av till exempel en inköpsavdelning, större organisation eller liknande.) Du ska erbjuda något hållbart i ditt sortiment, eller sätt att arbeta. (Se exempel på hållbarhet ovan).